JT/Atelier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse venenatis malesuada magna, sit amet tincidunt metus mattis at. Duis eget egestas nisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Sed rutrum nisi justo, sed congue nibh interdum in. Ut ac mollis neque. Vestibulum id mattis sapien. Nunc id urna et ante tempus euismod. Morbi ac varius dui. Phasellus aliquam quis mi ac aliquam. Donec viverra nibh et nulla feugiat congue. Curabitur venenatis elit commodo vulputate euismod. Nunc malesuada nunc eget velit tincidunt, et porta turpis scelerisque. Vestibulum at tortor a turpis malesuada luctus. Duis erat mauris, sagittis posuere porta sit amet, molestie sed magna. Vivamus suscipit risus vehicula ipsum ornare eleifend. Duis blandit, erat ac molestie placerat, nunc libero consequat est, a euismod risus tortor eget metus.

Etiam tempor lectus ut ante placerat luctus. Nulla facilisi. Morbi ac eros mollis, dapibus sapien vitae, sagittis lectus. Praesent nec nulla nunc. Etiam porttitor condimentum orci, in rutrum turpis sagittis fringilla. In nec euismod sem. Mauris tempus ex ac sollicitudin tincidunt. Proin suscipit lectus eget tincidunt rhoncus. Integer id ex eu risus luctus mattis. In ornare ipsum a ante fringilla viverra. Donec egestas lacus quis semper volutpat.

Nos actualités Jt/Atelier

12.07.2024

Portrait du réseau QeR

La MITI a lancé une série « Portraits de Réseaux », mettant en lumière les réseaux technologiques transverses du CNRS dont le réseau QeR : https://miti.cnrs.fr/wp-content/uploads/2024/07/Portrait-QER-VF.pdf

Lire la suite
image par defaut de l'article
12.07.2024

Les Fondamentaux de la Qualité

Le réseau QeR organise des formations sur les “Fondamentaux de la qualité” : Pour plus d’informations sur le programme : https://qualite-en-recherche.cnrs.fr/anf/

Lire la suite
12.07.2024

Cristal Collectif du CNRS

Le GT sur le Cahier de Laboratoire Electronique (eLabFTW) est mis à l’honneur et distingué par un Cristal Collectif 2024 du CNRS.

Lire la suite